Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Account aanmakenRetourneren & Ruilen
Let op! Bij hoge mega sale kortingen (oplopend tot 80%) mag sale niet geretourneerd of geruild worden
Retourneren (Nederland, Duitsland, België)
Ben je niet tevreden met je aankoop? Je mag de artikelen binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Je mag meerdere bestellingen in één verpakking retourneren. Voeg wel van alle bestellingen je ingevulde retourformulier(en) toe aan je pakket:
https://cdn.webshopapp.com/shops/188867/files/400870970/retourformulier-2022.pdf
Je ontvangt een e-mail zodra je retour door ons verwerkt is en de creditnota voldaan is.
Hoe retourneer ik mijn pakket?
A. Vul het retourformulier dat bij je bestelling zit in en voeg dit toe aan je pakket. Geen retourformulier ontvangen? Via bovenstaande link download je eenvoudig het formulier.
B. Klik op de link: https://deems.shipping-portal.com/rp/ om je retourlabel aan te maken
C. Vul hier je ordernummer (deze begint met ORD) en postcode in en betaal de retourkosten van €5,95.
D. Je kunt je retourlabel nu downloaden. Print deze uit en plak deze over de adressticker op je pakket.
E. Geef je pakket af bij een DHL punt.
Indien jij ervoor kiest met elk ander willekeurig postkantoor te verzenden, dien jij je track and trace naar ons te e-mailen ([email protected]), zodat wij dit pakket kunnen traceren. Indien wij je pakket niet ontvangen zijn ALLE retourkosten voor rekening van de klant. Wanneer je voor deze optie kiest mag je het pakket opsturen naar: Saroleastraat 26, 6411 LT Heerlen
De kosten van terugzending zijn voor rekening van de klant. Deems accepteert in geen geval terugzendingen onder rembours.
De klanten die de optie 'Ophalen In De Winkel' hebben gekozen, kunnen niet via deze link een label aanschaffen. Je mag het op het afhaaladres zelf komen retourneren, of je mag het via een postkantoor laten terugzenden met een door hun aangemaakt retourlabel.
Retourvoorwaarden
Het verzendrisico en de kosten van het retourneren zijn voor de koper. Onvoldoende of niet gefrankeerde retourzendingen worden door ons niet aangenomen. Indien niet aan onze retourvoorwaarden is voldaan dan behouden wij ons het recht voor om zendingen terug te sturen en jou de verzendkosten in rekening te brengen.
Terugsturen is alleen mogelijk wanneer:
- De artikelen in onbeschadigde staat zijn, niet gedragen of gewassen zijn en voorzien zijn van originele verpakking en kaartjes.
- Er geen voedselvlekken, make-up vlekken, lichaamsgeuren, dierlijk haar of sigarettengeuren op de artikelen aanwezig is.
- Er niet geprobeerd is een gebrek te herstellen.
- Sieraden en lingerie kunnen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden.
Retourverwerking
Nadat je pakket bij ons is aangekomen zullen wij deze zo snel mogelijk verwerken. Wanneer je retourpakket voldoet aan onze voorwaarden ontvang je het aankoopbedrag, exclusief verzendkosten, binnen 14 dagen na ontvangst van ons terug. Je ontvangt de terugbetaling op dezelfde manier als de betaling van je pakket. Je wordt hier per e-mail van op de hoogte gebracht. Bij het retourneren van sale items ontvang je een tegoedbon per e-mail.
Ruilen
Wanneer je een artikel wilt omruilen dien je dit op het retourformulier in te vullen. Zodra wij je retourpakket ontvangen hebben, zullen wij het gewenste artikel (wanneer op voorraad) naar je toesturen. Mocht het artikel niet meer op voorraad zijn, dan zal er een terugbetaling plaatsvinden.
Garantie
Voor alle artikelen geldt een garantietermijn van 30 dagen. Voor onze jassen boven de €100,- is er een garantietermijn van 3 maanden geldig. De resterende jassen onder deze prijsklasse, vallen onder de algemene garantietermijn. Mocht zich binnen deze periode een klacht voortdoen, neem dan direct contact op met onze klantenservice via s[email protected] met de vermelding van het probleem en je ordernummer. Onze klantenservice neemt je bericht zo snel mogelijk in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!
Garantievoorwaarden
De garantie is alleen geldig binnen de garantietermijn en wanneer er sprake is van een gegronde klacht. De klacht is NIET gegrond in de volgende gevallen:
- Verkeerd gebruik of nalatig onderhoud van het artikel
- Opzettelijke of door nalatigheid ontstane schade. Bijvoorbeeld water-, val- en/of stootschade
- Geen was garantie
- Uitzonderlijke slijtage
Retourneren van aankopen in de winkel
Wanneer u iets wilt retourneren dat in de winkel is gekocht dan krijgt u enkel een winkelkrediet of tegoedbon ter waarde van het aankoop bedrag, u krijgt geen geld terug.