Inloggen
Als u een account bij ons heeft, meld u dan aan.
Registreren
Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.
Account aanmakenBetalen
Bij Deems kun je gebruik maken van de volgende veilige betaalmethoden:
iDeal
Maak je gebruik van ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers? Dan kun je direct met iDeal betalen. Je gebruikt je eigen bankpas en je maakt gebruik van de vertrouwde betaalomgeving van je eigen bank.
PayPal
PayPal is een veilige en snelle manier van betalen. Het is een internetrekening waarbij je je bankrekening of credit card koppelt aan je e-mailadres. Het voordeel van deze betaalmethode is dat je maar eenmaal je gegevens hoeft in te vullen en je daarna betalingen kunt verrichten door middel van je e-mailadres en je persoonlijke wachtwoord. Om betalingen via PayPal te doen, dien je een PayPal account aan te maken.
Creditcard ( VISA, MasterCard, Maestro, American Express)
Bij Deems kun je eenvoudig betalen in een SSL beveiligde betaalomgeving. Wij garanderen een veilige en eenvoudige afhandeling van jouw betaling. Zodra je ervoor kiest om jouw bestelling te betalen, wordt er eerst een reservering op jouw creditcard gedaan. Zodra wij jouw bestelling hebben verzonden wordt jouw aankoopbedrag afgeschreven.
Ondervind je tijdens het bestellen problemen met jouw creditcard en kun je hierdoor jouw bestelling niet afronden? Controleer dan eerst goed of je al jouw gegevens juist hebt ingevuld of neem contact op met + 31 458 88 09 74.
Bankcontact
Dit is een betaalsysteem wat vergelijkbaar is met IDEAL. Dit betaalsysteem wordt vooral gebruikt in België.
Is mijn betaling gelukt?
Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets mis gaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen?
- Check je eigen bankafschriften om te zien of het bedrag is afgeschreven
- Twijfel je nog steeds? Neem dan contact op met onze klantenservice [email protected]. Zij kunnen nakijken of de betaling goed is doorgekomen
Weet je eigenlijk al zeker dat je betaling niet goed is doorgekomen? Dan is je bestelling ook niet geplaatst, ondanks dat je een orderbevestiging hebt ontvangen. Dit betekent dat je je bestelling opnieuw moet plaatsen en ook opnieuw een betaling moet uitvoeren.